lauantai 30. heinäkuuta 2016

IN / OUT

Vaikeaa kuvitella, että minä olen kirjoittamassa teille IN / OUT postausta. Olen pitkään lukenut kyseisiä postauksia ja miettinyt jos itsekkin joskus toteuttaisin tämmöisen - vihdoin ja viimein otin itseäni niskasta kiinni joten tästä lähtee ensimmäinen IN / OUT postaus, toivottavasti ei myöskään viimeinen. 

moi

11


Harmaat hiukset

Siis, että mä rakastan harmaita hiuksia. Mulla oli melkein harmaat hiukset hopeashamppoon ansiosta. Heti, kun kyllästyn näihin sinisiin hiuksiin niin uskon palaavani taas harmaisiin hiuksiin.


09

Marmorikuosi

Ostin marmorikuosisen lompakon muutama viikko sitten ja täytyy sanoa, että ihastuin siihen kuosiin täysin. Olen katsellut jo muutamia juttuja huoneeseni kyseisessä kuosissa. Enään pitää vaan odottaa nettipankkitunnuksia.


87

Punaiset huulet 

Pyysin joululahjaksi punaista huulipunaa jota ei tullut sitten koskaan käytettyä, mutta nyt sitä on tullut todella usein käytettyä. Näyttää vähän oudolta sinisten hiusten kanssa mutta siihen olen jo tottunut. 


756789

Villapaita

Vaikka onkin kesä tykkään käyttää villapaitoja. Oikeastaan käytän villapaitoja niin kesällä kuin talvellakin. Mun on vain tosi vaikea löytää sopivia villapaitoja joten tällä hetkellä kaapissa onkin vain muutama kappale. Täytyy syksyä myöten päivittää muutenkin vaatekaappia.


0999


02

Niken kengät

Pidin näistä kengistä yhdessä vaiheessa kovasti, mutta jotenkin nykyään nää ei enään nappaa. Kyllä mä nuo mustat voisin itselleni haluta, mutta siihen se oikeastaan jäisikin. 


90

Peilipintaiset aurinkolasit

Nuo aurinkolasit eivät oikein täsmää sitä mitä etsin, mutta kaikki varmaan tietää minkälaisia aurinkolaseja tarkoitan? Onhan ne ihan hienot, mutta jotenkin ei vain ole ollenkaan mun juttu.


65

Calvin Kleinin alusvaatteet

Calvin Kleinin muut vaatteet näyttävät kivoilta, mutta jotenkin nämä eivät miellytä silmääni ollenkaan. Eikä ole missään vaiheessa miellyttänyt. 




654

Ananaskuosi kaikkialla

Paitsi jos on esimerkiksi ananaksen muotoinen valkoinen sisustuselementti, muuten oikeastaan todella hirveän näköinen.

Muistetaas, että nämä ovat vain mun mielipiteitä eikä kenenkään tule loukkaantua näistä! <3 Jenni



























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti